Lukijat

tiistai 7. kesäkuuta 2016

Odottavan aika on pitkä

Tiistai 29.3.

Pääsiäinen ohitse, menen töihin. Muutamalle työkaverille kerron löydöksestäni, he kehottavat soittamaan lääkärille. Lupaan soittaa ja taas petän lupaukseni. Haluan unohtaa koko asian, tunnustelen kuitenkin rintaani jatkuvasti. Tissini on alkaneet kummasti kiinnostamaan mua, mua jota ei aiemmin olisi voinut ne vähempää kiinnostaa, erikoista!!

Menee taas viikko, työkaverin painostuksesta soitan sinne lekurille. Saan ajan vasta ensi viikolle, parempi sekin kun ei aikaa ollenkaan. Olen unohtanut Simon, mutta en pattiani. Se on ja pysyy ja se saa nännini kutiamaan koko aika. Ärsyttävää!!

Maanantai 11.4

Löydöksestä 2,5vkoa, olen vihdoinkin lekurilla. Lekuri on nuori kundi, liekö nähnyt rintoja kun viimeksi äidillään. Tekee mieli sanoa, että avaa edes silmäsi. Yritän keventää tunnelmaa sanomalla. että onkohan rintalihakseni tipahtanut alemmas. Hän ei ilmeisesti ole huumorimiehiä koska vastaa tuskinpa. ÄLÄ, mä muuten oikeasti luulin näin käyneen. 

Lähden eikä me kätellä, enkä kerro nimenneeni pattiani Simoksi. Hän laittaa mut kuvauksiin, menen saman tien varaamaan ajan potilastoimistosta.


Lekuri ei ole laittanut kiireellisyysastetta lähetteeseen. Hoitaja kysyy kuinka kiire mulla on sinne kuvauksiin. Erikoinen kysymys, eikös kaikilla naisilla ole kiire saada tietää mitä siellä rinnassa oikein on. Tiedän, korni ajatus ihmiseltä joka venytti jo lekurille soittoa 2,5vkoa. Seuraava vapaa-aika on 4,5vkon päästä. OIKEESTI??? Se sitten otetaan, ei muu auta kuin jäädä odottelemaan. Odottavan aika on pitkä!!

12.4-9.5

Treenaan odotellessani normaalisti, elän kuin ei pattia olisikaan. Saan dieetin ohitse joka loppujen lopuksi meni ihan yes vaikka oli vaikeaa. Ekat 10 vkoa hakattiin suunnilleen päätämme seinään Valkun kanssa, ei meinannut tulla tulosta. Olin fysiologinen ihme, vaikka kuluttaa enemmän kuin saa energiaa niin ei vaan laihdu. 

Mutta loppujen lopuks sain painoa pois 5kg 16 vkon aikana eli lopuks paino näytti 60,3kg. Paljonkohan mun patti painaa? Jos sen saisi pois niin tippuisko paino vielä? Näyttäiskö alle 60kg:a? Absurdi ajatus, odotan kuvauksiin pääsyä. Mutta edelleen odottavan aika on pitkä!! 



Kesästäni tulee ainakin himppasen erilainen kuin olin ajatellut. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti